miercuri, 21 septembrie 2011

Sărbătoarea cea mai apropiată

Să vă povestesc cum a fost ales numele meu:
Pe mine trebuia să mă cheme Iulian, după numele naşei, doar că a intervenit ceva pe parcurs. În momentul în care tatăl meu a plecat să sărbătorească cu naşul că are un băiat, naşul a stat şi s-a gândit dacă Iulian este un nume de sfânt. Cică s-ar sărbători de Sf. Ilie, dar lucrul ăsta nu a fost chiar aşa de convingător pentru el. Aşa că s-a hotărât ca primul sfânt mare de la data mea de naştere să-mi fie tutore. Eu sunt născut pe data de 9 mai şi în imediata apropiere este sărbătoarea Sf. Constantin şi Elena. Şi uite aşa mi-a fost ales numele. Mă mândresc cu numele meu şi de felul cum a fost ales.
Constantin
Constantin's name should have been Iulian, but something interfered... As he was born on 9th of May, his God-father decided to name him after the first important saint that will follow his birthday. And it was the feast of St. Constantine and Hellen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu