joi, 13 octombrie 2011

Mihaela de Sf. Mihail şi Gavril

Mihaela. Acesta este numele meu. Şi am noroc că-l am... M-am născut prima din maternitate într-o zi de 8 Noiembrie, adică de Sf. Arhangheli Mihail şi Gavril, buni sfinţi, ca toţi de altfel, şi noroc cu ei că mă cheamă aşa, că altfel... mama mea hotărâse să mă numească, ţineţi-va bine..., cum altfel (în  accepţiunea sa) decât România... Trebuie să clarificăm că mama a fost şi este în toate minţile, numai că şi eu, ca atâţia copii din generaţia mea, am fost unul făcut cu "decretul" (adică nu chiar doriţi ).
Dar, să revenim la dimineaţa acelei zile de 8 noiembrie când am venit pe lume... Pentru că am fost primul copil născut în acea zi, asistentele medicale nici nu au vrut să audă de alte nume decât Gabriela sau Mihaela, aşa că mama a avut  doar 2 opţiuni pentru alegerea numelui meu. Şi cred că Sf. Mihail a luminat-o pe mama mea...

Mihaela

My name is Mihaela, as I was born the first on the 8th of November, that is on the day of the Saints Michael and Gabriel. My mother had to give me this name, even though she would have wanted to call me "Romania", because I was born with the "decree" during communist era, when abortion was ilegal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu